بلاگ

نه جلوه ویژه که فیلم های شما را کاملاً برجسته می کند

جلوه های ویژه پیچیده می تواند به ویدیوی شما کمک واقعی کند! در صورت استفاده صحیح ، تعامل واقعی ، سهم بیشتری و افزایش فروش منجر خواهید شد. با راهنمای ساده ما درباره تکنیک هایی که می توانید برای برجسته کردن ویدیوهای خود در بین مردم استفاده کنید بیشتر بدانید.

 

1. جلوه ویژه HOTSPOTS

یکی از داغترین روندهای فیلم در نقاط مختلف ، نقاط ارتباطی تعاملی به شما امکان می دهد بینندگان را درون و حتی خارج از ویدیو هدایت کنید. می توانید آنها را به سمت بخش دیگری از ویدیو هدایت کنید ، به آنها اجازه دهید بخشی را دوباره پخش کنند ، پیوندهایی را برای ویدیوهای دیگر تعبیه کنند یا یک وب سایت را در پنجره جدید راه اندازی کنند.

 

2. صفحه را تقسیم کنید

صفحه را تقسیم کنید تا همزمان دو داستان را بگویید. این جلوه ویژه به ویژه در مواقعی که لازم است شباهت های بین شخصیت ها را برجسته کنید یا شاید تفاوت بین محصولات را نشان دهید ، بسیار مثر است.

 

3.جلوه ویژه  STEADYCAM نرم و صاف

به صحنه های معروف در The Shining که دوربین در راهروها سر می خورد فکر کنید و می فهمید که Steadycam برای ویدیوی شما چه نتیجه ای خواهد گرفت. به طور دقیق ، این یک قطعه از تجهیزات است ، اما تاثیری که ایجاد می کند قابل توجه است. روی Steadycam Smoothee سرمایه گذاری کنید و مدتی را با آن پیاده روی کنید – این ممکن است احمقانه به نظر برسد ، اما برای درست سازی تکنیک به برخی از تمرینات نیاز است. iMovie همچنین ابزاری م builtثر ساخته است که حرکت را تثبیت می کند.

 

4.جلوه ویژه نگاه آشفته

Rowbyte Software’s Data Glitch 2 را ببینید – این پلاگین هوشمندانه تصاویر شما را شکسته نشان می دهد. وقتی دیگران سعی در دستیابی به آن ظاهر عالی دارند ، اثر پریشان شده ویدیوی شما را برجسته می کند.

 

5. حاشیه ها

هرچه اطلاعات بیشتری بتوانید با بینندگان به اشتراک بگذارید ، بهتر است. ترفند این است که آن را به روش های مختلف به اشتراک بگذارید و از همین جا است که یادداشت ها وارد می شوند. این جلوه ویژه با افزودن برچسب ، حباب های گفتاری پاپ آپ و نورافکن هایی که مناطق را برای بیننده برجسته می کند ، تجربه را غنی می کند.

 

6. فیلترها

اگر از اینستاگرام یا واین استفاده می کنید ، به فیلترهای از قبل بارگیری شده اجازه دهید. آنها رنگ ها را افزایش می دهند و به فیلم شما جلوه ای جلوه می دهند. ما توصیه می کنیم قبل از انجام هر فیلتر ، پیش نمایش کنید تا ببینید کدام یک از بهترین ها را نشان می دهد. همچنین پلاگین هایی برای برنامه های ویرایش مختلف در دسترس است که از این فیلترهای محبوب تقلید می کند.

 

7. اثر کمیک بوک

اگر می خواهید عنصری از سرگرمی را به ویدیوی خود اضافه کنید ، به دنبال سبک کتاب کمیک باشید – انرژی و عمل واقعاً پروژه شما را زنده می کند. به دودهای متحرک ، پیچ و مهره های برق یا قوس های پرواز فکر کنید و می فهمید که کمیک پاپ در مورد چه چیزی است. هر انیمیشن به صورت دستی ترسیم می شود که ظاهر حرفه ایی به ویدیو می بخشد. می توانید Comic Pop را از طریق FxFactory به نمایش بگذارید و از سایت Final Cut Pro X’s خرید کنید.

 

8. تغییر شیب

این روش در بین عکاسان محبوب است ، اما سازندگان فیلم نیز می توانند از آن استفاده کنند. شات دستکاری می شود بنابراین به نظر می رسد گویی یک مدل در مقیاس کوچک است.

یک هشدار – همه چیز با این اثر کار نمی کند. هر چیزی که به عنوان یک مدل در مقیاس کوچک کار کند مناسب است: حمل و نقل ، ساختمان ها ، یا منظره شهر. افراد سوژه های عالی برای این روش نمی سازند (در صورت وجود اطمینان از کوچکتر بودن از هر چیز دیگری در صحنه). ایجاد این جلوه با TiltShift Video آسان است – جلوه مینیاتوری برای فیلم ها و عکس ها توسط فیدل لاینز از iTunes.

 

9. صفحه های سبز

اگرچه بسیار پیشرفته به نظر می رسند ، اما استفاده از صفحه نمایش های سبز آنچنان سخت نیست. ترفند این است که مطمئن شوید پس زمینه سبز یک رنگ ثابت است ، بدون لکه های روشن یا سایه برای اطمینان از اینکه پس زمینه در مراحل ویرایش آسان است ، اطمینان حاصل کنید. اگر تصمیم دارید این مسیر را طی کنید ، راهنمای دقیق ما را برای استفاده از صفحه های سبز در عکس بعدی خود بررسی کنید.

دانستن اینکه چه زمان و کجا باید از جلوه های ویژه استفاده کرد ، نکته اساسی است. برای جلوگیری از استفاده بیش از حد از این ویژگی ها ، اندازه گیری پاسخ بینندگان مهم است. با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل SproutVideo ، به راحتی می توانید تأثیر تلاش خود را بر بینندگان ارزیابی کنید. تأثیرات مناسب به جای عملکرد به عنوان یک حواس پرتی ، مشارکت را ترغیب می کند. برای اینکه بفهمید چه زمانی تماشا را متوقف می کنند و با کدام بخش ها ارتباط برقرار می کنند ، عمیق تر کنید.

 

اگر جلوه خاصی را می بینید که بینندگان را به صحبت وا می دارد ، به ما اطلاع دهید! ما دوست داریم در نظرات زیر از شما بشنویم.

دیدگاهتان را بنویسید