بلاگ

دستگاه نمایش جلوه های ویژه تصویری

یک دستگاه نمایش جلوه های ویژه بصری با مکانیزم کنترلی ارائه می شود که کنترل و برنامه ریزی منحصر به فرد یک یا چند دستگاه را به طور همزمان امکان پذیر می کند. دستگاه نمایشگر ممکن است در رویدادهای عمومی ، تبلیغات ، اسباب بازی ها یا سایر برنامه ها در بلیط ها گنجانده شود. در یک تجسم ، عناصر بصری از LED ساخته شده و توسط ترکیبی از یک فرستنده از راه دور و مکانیسم سوئیچینگ محلی کنترل می شوند. دستگاه های نمایشگر ممکن است از قبل برنامه ریزی شده و یک کد منحصر به فرد به آنها اختصاص داده شود که اجازه برنامه ریزی تصاویر خاص را در تعداد زیادی از مخاطبان می دهد. پیام ها ، تصاویر و جلوه ها ممکن است در هر زمان از رویداد تغییر کرده یا برای همیشه برنامه ریزی شوند. طراحی شامل بلیط ، زیر لیوانی نوشیدنی ، عصا ، شمشیر ، تاپ ، یو ، یخبندان ، باتوم ، کلاه ، طناب پرش و سایر اسباب بازی ها است.


شرح


1. رشته فنی

این اختراع عموماً مربوط به دستگاههای نمایشگر و به ویژه بیشتر به دستگاههای تصویربرداری حجمی است که در اثر حرکت عناصر ساطع کننده نور ایجاد می شوند.


2. هنر پیش زمینه

ارائه تصاویر بصری توسط عناصر نمایشی متحرک دارای سابقه ای طولانی و گسترده است. اختراعات متعددی ارائه شده است که به طور کلی برای قابل اعتماد بودن ، ساخت گران ، بدون وضوح کافی یا ثبات کافی برای جلب مقبولیت گسترده ، بسیار پیچیده بوده است. به دنبال توسعه دیودهای ساطع کننده نور (LED) ، نمایشگرهای بسیار متنوعی ، بازی های A ، گرزها و یوها تولید ، عرضه عمومی و ثبت اختراع شده اند. این اختراعات آرایه های بارانی از عناصر نوری یا پیکسل های جداگانه را دارد ، زیرا آرایه به صورت چرخشی جابجا می شود و به دلیل پایداری بینش بینایی انسان ، یک تصویر یا الگو ایجاد می کند. سینکلر در پت ایالات متحده شماره 3،846،784 یکی از این دستگاه ها را می بندد. فرانسیس دافی در Pat Pat. شماره 3،958،235 گره های خطی LED را که توسط یک محرک الکترومغناطیسی درب زنگ در می آیند ، نشان می دهد. وی پیش بینی کرد که ممکن است از یک محرک دستی استفاده شود و پس از انتشار او دستگاه های دستی زیادی تولید شد. ادوین برلین در پت ایالات متحده شماره 4،160،973 کار دافی را با استفاده از “چرخش” یا “حرکت نوسانی از راه دور” با پسوند تلویزیون دیسک Nipkow به 2 و 3 دستگاه گسترش داد. برلین همچنین استفاده از حافظه دیجیتال متحرک و الکترونیک و “یک پالس واحد (در هر سیکل)” را فاش کرد. . . که فرکانس بارانداز را تنظیم می کند (کنترل زمان هر LED) “. برلین همچنین یک گیرنده داده مادون قرمز LED شامل حافظه داخلی را فاش کرد. برلین تعدادی دستگاه از جمله اسباب بازی های “چرخشی” به صورت دستی فعال ساخت. بیل بل پت وی در ایالات متحده است. شماره 4،470،044 یک آرایه ثابت LED با زمان “حرکت ساکادیک چشم” با ارجاعات غیرقابل ادعا به برنامه های کاربردی از جمله گرز ، تاپ و دوچرخه را فاش کرد. اختراع بل ، که توسط فروشگاه هدیه MIT در دهه 1980 به فروش رسید ، به طور گسترده ای در مورد اشیا sp در حال چرخش از جمله یخبندان ، چرخ های وسیله نقلیه ، پنکه ها ، تاپ ها و غیره استفاده شد. شماره 4،552،542 اسباب بازی چرخان دیسک را با یک سوئیچ سانتریفیوژ نشان می دهد که باعث روشن شدن یک نور می شود. این یک خط از اختراعات مربوط به تاپ و یوها را دنبال می کند. هینر پت وی آمریکایی است. شماره 4،080،753 یک بشقاب پرنده اسباب بازی را با یک سنسور حرکت گریز از مرکز افشا می کند.

این مخترع ، در Pat Pat. شماره 4،983،031 روشی را برای کنترل نمایش داده ها و روش برای نمایش مناسب تصاویر به همه ناظران در هر دو جهت نمایش و نمایشگرهای متحرک LED نشان می دهد. تعداد زیادی اسباب بازی یا وسایل آموزشی فعال شده با دست که شامل سوئیچ روشن / خاموش گریز از مرکز و روش ارتباط IR از برلین ساخته شده و در موزه علوم ، موزه کودکان در بوستون و اکتشافات در سانفرانسیسکو به نمایش عمومی درآمد.

اخیراً ، تکنیک های دافی ، برلین ، بل و سلیمان برای گرزهای دستی متمایز از هنر قبلی توسط طرح های دقیق دقیق سوئیچ گریز از مرکز استفاده شده است. توکیموتو Pat Pat ایالات متحده است. شماره 5،406،300 یک عصای صفحه نمایش با سنسور شتاب اثر هال را نشان می دهد. ساکو در پت ایالات متحده شماره 5،444،456 از یک سنسور اینرسی دارای “یک جفت کنتاکت ثابت و یک تماس متحرک” برای تنظیم ساعت الکترونیکی صفحه نمایش استفاده می کند. در حالی که مبتکرانه و کاربردی است ، طراحی ساکو ناجور باقی مانده و برای حفظ تصویر به انرژی قابل توجهی نیاز دارد. به همین دلایل ، برای برنامه های سرگرمی ، بازاریابی و بازی نامناسب است. Pat Pat به نظر می رسد شماره 5،791،966 به بیان آموزش اختراعات ثبت اختراع بل ، برلین و هینر در یک روکش مکانیکی – ترکیبی که به صورت عمومی در دهه 1980 ساخته شده است – با افزودن ترکیبی که یک بارکد خوان برای برنامه ریزی مجدد دارد ، اضافه شده است. این پیشرفت باریک با استفاده از بارکد خوان کاربرد قابل توجهی برای بازی های کم هزینه و موارد جدید دارد. مانند حق ثبت اختراعات توکیموتو و ساکو ، حق ثبت اختراع Capps اهمیت پیشرفت دقیق و محدود عناصر در یک هنر شلوغ را نشان می دهد.

تعدادی از مشکلات از جمله توسعه روش سوئیچینگ که اجازه می دهد یک حالت ثابت خاموش ، آزادی نمایش از تغییرات اینرسی و یک چارچوب مرجع برای جهت گیری جهانی باقی مانده است. اگر گرز به عنوان چوب شب یا باتوم در هوا بچرخد ، یا جهت انقلاب برعکس شود ، هیچ یک از اختراعات ثبت شده جدید اخیر به درستی کار نمی کنند.


دیدگاهتان را بنویسید